Choć świat już istnieje głównie online, do dziś bardzo cenioną opcją są targi. Są one organizowane cyklicznie w licznych branżach, takich jak inwestycje, rekrutacja, czy śluby. Wydarzenia te zwykle mają sporo zainteresowanych.
Najfajniejszą według mnie kategorią w tej sferze są bezsprzecznie wydarzenia targowe wytwórców artystycznych – ubrań spod ręki projektantów, niepowtarzalnej sztuki użytkowej, autorskich ilustracji itd. Wydarzenia te mają swoje miejsce najczęściej w większych miejscowościach. Opcja ta jest pewnie dla licznej grupy ludzi wadą. To co zdecydowanie z kolei jest dużym plusem na tego typu imprezach to różnorodność produktów. Są one niepospolite, zrobione na bazie projektu twórcy.
Dobrym przykładem są ciuchy stworzone przez lokalnych artystów. Rozwinięty koło określonego punktu roll-up dwustronny, powiadamia nas o pomysłodawcy wyrobach. Takowych ubrań nie możemy nabyć w znanym sklepiku, a już na pewno nie w znanych sieciówkach. Są one wyprodukowane z bardzo dobrych materiałów, wyróżniają się malowniczymi kolorami, ciekawym kształtem. Takie odzienie jest w oczywisty sposób dużo wyżej wyceniane, ale są w wyższym stopniu długotrwałe, ale przede wszystkim – nietuzinkowe, dzięki temu bez trudu będziemy mieć możliwość wyróżnić się wśród innych. Ciekawą opcją są ścianki reklamowe – na których tle często robimy sobie foto w niecodziennym ubraniu. Naturalnie twórcy mają świadomość tego, że często wrzucimy takie zdjęcia na facebooku – co przysporzy im ponadprogramowej promocji.
Co jakiś czas urządzane są też imprezy targowe plakatu i ilustracji. Możemy spotkać się w tym miejscu z nietuzinkowymi produkcjami, ręcznie przygotowanymi rycinami do książek dla maluchów, kolażami wykonanymi w przeróżnych formatach, czy produktami pracowania z linorytem. Lada wystawiennicza z prezentującymi się elegancko pracami artystów, przyciąga swoim urokiem, stylistyką i kolorystyką. Trybunka wystawiennicza, na której rozłożona jest własnymi rękami zrobiona biżuteria jest dużo bardziej atrakcyjna estetycznie, aniżeli umieszczone na ladzie zwykłe prospekty promocyjne.
Szczególną kwestią jest także aura na takich wydarzeniach. I choć samo wyposażenie – lady reklamowe, czy ustawione standy – są jednakowe jak na eventach mieszkań, edukacji, czy ślubnych – panuje tu zupełnie inny nastrój. Gdy wystawiają się twórcy, nieczęsto posiadają oni wyraźną potrzebę konkurencji, są wręcz otwarci i życzliwie usposobieni do innych, a w panującej atmosferze czuje się zapach sztuki.